MITT FAVORIT VAX

Got 2b glued:
fixar håret verkligen jätte bra, något jag brukar också tänka på väldigt mycket på är att när man ska tvätta händerna efteråt att man fortfarande inte är kladdig om dom. med detta är man det lite, men inte mycket. detta är min favorit! och den hittar ni på h&m.
Loreal studio:
var en favorit för mig förut, men efter jag hittade bättre så rekommenderar jag inte denna. den sätter inte håret riktigt fast, håret är löst hela dagen! men det som är positivt med denna är att när du tvättar händerna efter användning så är du inte kladdig om dom!
kan ni hitta i vilken mataffär som helst.
d:fi:
riktigt dålig enligt mig, finns många som gillar den men jag kan tyvärr inte förstå vad som är bra med den då jag bara sett negativa saker om den tex att håret blir för hårt, du är riktigt kladdig om händerna efter användning. Den luktar jätte gott i bara några minuter, sedan luktar den skit.
finns att hämta hos en frisörsalong.



»Avtryck
» benedit ♥

sv; härligt, ja det är toppen med mig! :) vad gör du?

2013-02-11 // 13:38:20
• Blogg/hemsida: http://moufieeh.blogg.se/
» Sara

Haha blir så, min mage tål inte chips osv.. ;)
Okej ha en fin måndag! :)
Med mig är det helt okej :D

2013-02-11 // 13:55:57
• Blogg/hemsida: http://sausan.blogg.se




» Spara mina uppgifter «










Trackback